Depilació.SI – Depilació.NO

El 2010 deu ser l’any de fer moltes de les coses que tenia pendents.
Una altra d’elles; depilar-me les cametes. Si, si, tal com ho llegiu!

Després de molts anys de dir-ho i no fer-ho… després de demanar opinió a tots els coneguts haguts i per haver… després d’aguantar les brometes dels de casa (això és de maricons Oscar!, etc.) i sobretot, després d’autoconvèncer-me a mi mateix… HO HE FET!
El dissabte passat em vaig posar en mans de la Tere (esteticient coneguda de tota la vida i gran persona) perquè fós la primera en treure tot aquell pèl cultivat durant quasi 25 anys. I la veritat, n’estic força content… Sí, fa mal. Però no tant com m’ho pintaven alguns.

No sé si servirà de massa perquè m’ajudi a arribar a Santiago, però que no sigui dit!

Us adjunto algunes fotillos de la ‘tortura’… xD

5 Respostes to “Depilació.SI – Depilació.NO”


  1. 1 Judit Mai 29, 2010 a les 11:11 pm

    uouououooooooooo!!
    ja saps que en penso jo de les teves cames depilades :P!!!
    depilació. SI! ajjajaja
    muuuà

  2. 2 Joan Esteller Mai 18, 2010 a les 9:44 am

    claríssim que sí!! ja es va veure al metro que així triunfes jejeje

  3. 3 CoLLDe Mai 18, 2010 a les 8:59 am

    UA! quin dolor!!! No hi haurà almeja que se’t resisteixi!

  4. 4 Rolo Mai 18, 2010 a les 6:50 am

    Quant has restat de pes?
    Jo ho he vist en primera persona y un traball fi, fi. Canela fina oiga!


Deixa un comentari