¿Dónde está el límite?

Els que em coneixen sabràn que els llibres no són precisament el meu fort… més aviat al contrari. A l’institut jo era dels que acavaba anant a “elrincondelvago” per descarregar-me els resums dels llibres i així no haver-los de llegir. És algo que m’avorreix, no sé… Fins ara cap llibre no m’havia ‘tirat’ lo suficient com per decidir comprar-me’l (i llegir-lo, esclar). Fins ahir 23 d’abril dia de Sant Jordi i dia del llibre… vaig fer algo que mai m’hagués imaginat! Després d’una sessió d’entrenament a les 9 del matí i, un cop dutxat i esmorzat, vaig anar decidit a la llibreria “Bertrand” de rambla Catalunya a comprar-me un llibre que realment em motivava, que tenia ganes de llegir… i a que el seu autor me’l dediqués. Si si, tal com sona!

El llibre: ¿Dónde está el límite?, i l’autor: Josef Ajram

Aquest era el llibre escollit per diverses raons; perquè en Josef i jo compartim la mateixa passió per les curses de fons (de moment nomès referent a l’atletisme)… Perquè tenia molta curisitat per saber com viu el dia a dia una persona com ell… Perquè a pocs dies de l’inici de la meva aventura no m’anava malament una mica de ‘contagi’ del seu esperit… I perquè no, pel titol… Era una frase que se’m passava en molts moments pel cap i creia que allí estaria la resposta.
En fi, que el llibre ja me l’he llegit (alucinant) i realment felicito al seu autor per aquest tereball… Ara veig que no són tan extranyes les bojeries que s’em passen pel cap i que, si lluites per una cosa que realment t’agrada, al final tens la recompensa… T’ho has de currar, i molt, però la tens.
I el límit? El límit està on tu vulguis que estigui… 😉

Gràcies Josef!
http://www.josefajram.com

Tradueixo la dedicatòria del llibre:
“Per l’Oscar, espero veure’t aviat a la MDS (Marathon Des Sables), la prova de les proves.”

1 Resposta to “¿Dónde está el límite?”


  1. 1 Maria Josep Abril 25, 2010 a les 7:27 am

    Ja és ben cert el que deia el savi Ranganathan: “Cada lector té el seu llibre; i cada llibre té un lector que l’està esperant…”

    Espero que a partir d’ara no triguis 25 anys més a decidir-te per tornar a llegir. És un vici sa, no ho deixis.

    La lectura ens fa més grans, la lectura no té límits, ja saps…… els límits te’ls poses tu!!

    Endavant!


Deixa un comentari