Benvinguts!

Doncs sí, tots els rumors… tot el que comentava… tot el que semblava ser una broma… ÉS CERT!
Aprofito avui (i dic avui perquè encara no he anat a dormir i per a mi encara és avui…) que ha començat oficialment el ‘Año Santo 2010’ per anunciar-vos que definitivament em llençaré a l’aventura… sí, sí, definitivament el proper mes de juny faré la travesia de Falset (porta de casa meva) – Santiago (porta de la santa catedral) a peu… ja sigui caminant o corrent a estones.

Sembla una bogeria (i ho és, ho reconec…) però el que des de petit portava dient com si fós una broma, es farà realitat.
L’última vegada que vaig estar a galícia (en part també sóc d’arrels gallegues), l’any ’99, en una de les visites a Santiago de Compostela i mentre contemplava la multitud de pelegrins que anàven arrivant… recordo que els hi vaig dir a mons pares… – Quan sigui més gran, jo també faré el Camino… però des de Falset -. Clar, era un crio i no em van fer ni cas… van doguer riure pensant que deia bestieses.
A finals de l’any passat i després d’uns anys d’aquesta anècdota, els hi vaig tornar a dir… però aquesta vegada era de veritat. El 2010 seria any Sant i si no ho feia ara, ja no ho faria… i no entraré en detalls del que en pensa la família, però per això he creat aquest Blog.
Ja sigui perquè els de casa no pateixin o per compartir amb vosaltres tot el que visqui… el cas es que us convido a que seguiu la meva experiència a tarvés d’aquí. A partir del 31 de maig (si tot va bé) i durant cada dia del Camino intentaré comentar tot el que em vagi passant, ja sigui físic o psíquic… jeje. Espero que ho seguiu!

Una abraçada!
Oscar.

8 Respostes to “Benvinguts!”


  1. 1 Manel ALCAIDE Mai 31, 2010 a les 2:31 pm

    Hola Òscar,

    Salutacions molt cordials, m’he assabentat de la teva “aventureta” per mitjà del Xavi Queraltó (som companys de feina, junt amb en Ronald). Dessitjo i espero que te respectin les lesions i que culminis la teva proposta.
    Des de la meva humil posició t’encoratjo i t’animo en aquesta “empresa”…ÀNIMS, ÀNIMS, ÀNIMS….
    Seguiré els teus passos (mai millor dit), passa’ns tota la informació.
    Des de la Pobla de Mafumet ÀNIMS, ÀNIMS, ÀNIMS…
    Manel i Marta

  2. 2 Rolo Abril 16, 2010 a les 5:15 pm

    Curiosament al ’99 també vaig gastar un dia a Santiago mirant com la gent feia cua per ficar-li ma a la catedral. Ara això sembla que s’ha acabat, però no la il·lusió del PEREGRÍ. Llàstima que jo ja soc gran fins i tot per anar-hi en bicicleta.
    Estic convençut que arribaràs sa i estalvi!

    Ànims PEREGRÍ !!!
    Come on PILGRIM !!!

  3. 3 LaPaks;) Abril 5, 2010 a les 7:22 pm

    Mols anims Niño:D!!!

    Estic segura que ho aconseguiràs….ja t’anirè seguint i vull la foto finish dedicada ehhhhhh??

    I en moment de debilitat: NO HAY DOLOR!!

    un besito;)

  4. 4 Violeta Març 29, 2010 a les 10:31 am

    Venga Oscar, que ja arriva el Moment!!!!!
    Ànim, ànims !!!! i… entrena força aquests díes que et queden!!!!

  5. 5 Maria Josep Març 26, 2010 a les 8:26 pm

    Camí… aquesta paraula sempre em fa pensar en la mateixa frase: “Si vols saber com és el camí, pregunta als qui tornen”.

    Lluita pels teus somnis, t’estan esperant…!

    Endavant!

  6. 6 lo will Març 26, 2010 a les 3:21 pm

    Hi tant que ho seguirem! Però ojo que encara queden molts dies i, per tant, moltes opcions que et tornin a robar l’iphone quan vagis a sopar amb la teva parella, jejeje (L)

    Nah! Ànims amb lo camí!! 🙂

  7. 7 tieta Cuba Març 26, 2010 a les 11:41 am

    Estàs boig!!!!!!!!!!!!!!

    no et fa por anar sol????????????
    pries prendre una nena….jeje!!!!!

    ànims!!!!!!!!!

  8. 8 marta Març 26, 2010 a les 7:48 am

    pivón! amb aquestes malles marcant lo cul segur que tindràs moltes seguidores fent lo camino!! xDD animus i aquí tens la teva fan número 1!!


Deixa un comentari